Wij hebben dit spel ontwikkeld voor iedereen met een passie voor merken. Of je jouw ‘merkgevoel’ verder wilt ontwikkelen, of voor een uitdagende merkpositionering staat: oefening baart kunst. 😏
In de 20+ jaar dat wij werken met merken, hebben we geleerd dat sterke merken zijn gebouwd op twee belangrijke inzichten die we hebben verwerkt in het NR6 merkemotiespel:
1. Merken zijn emotie
2. Er zijn zes universele emoties
We wensen je heel veel plezier met oefenen! Een kleine waarschuwing vooraf: na het spelen van dit spel ga je nooit meer hetzelfde naar reclame kijken. 🤓
Lees hoe je het NR6 merkemotiespel moet spelen.
Heb je het spel gespeeld en wil je kijken of het klopt? Lees dan hier de antwoorden.
Vragen, verzoekjes of gewoon even ‘hallo’ zeggen? Vinden we leuk! Mail, app of bel Paul. Hij weet (vrijwel) alles en helpt je graag.
+31 6 53 38 86 57
paul@nr6.nl