Cargill

Stakeholder: klanten, leveranciers, potentiële klanten

Voeding is mensenwerk

Cargill wil als grootste voedselingrediëntenproducent ter wereld natuurlijk groots voor de dag komen op Food Ingredients Europe, een van de belangrijkste vakbeurzen. Waar 2015 in het teken stond van technische innovatie, draaide 2017 om de menselijke maat. We gaven de Cargill-stand een streetwise uitstraling, die deed denken aan een markt. Dit maakten we compleet met een gezellig pleintje in mediterrane sfeer, voor netwerkgesprekken met een zonnig karakter. Het exclusieve gastenfeest was een groot succes. En onze state-of-the-art presentatie over de toekomst van duurzame zeewierproductie in wereldwijde gemeenschappen zorgde ervoor dat bezoekers bleven plakken.

Strategie, Creatie, Realisatie.

Cargill

Voeding is mensenwerk

VodafoneZiggo

Employee experience

Port of Amsterdam

De haven van voor Amsterdam

Rijkswaterstaat

Van Ketelbinkie tot kapitein

Port of Amsterdam

De haven van voor Amsterdam

Cargill

Audiovisuele content op directieniveau

Port of Amsterdam

Eenduidig communiceren als Port of Partnerships

Cargill

Innovatief communiceren over innovatie

Domus Magnus

Volop in het leven

Den Helder

Een kraakhelder platform voor Den Helder

Port of Amsterdam

Een website die het écht makkelijker maakt

Port of Amsterdam

Klare taal voor ingewikkelde materie

We werken met plezier voor: