Als je wereldwijd een van de grootste spelers bent in ingrediënten, heb je te maken met veel uiteenlopende stakeholders. Dus vertel je je merkverhaal telkens met een andere op maat gesneden kernboodschap, in een passend domein.

Innovatie drijft Cargill. Dus geven we het contact met klanten en relaties innovatief vorm tijdens de internationale Food Ingredients Europe beurs, filmen we Cargill’s sustainable seaweed plant in Madagaskar met 360 graden-camera’s voor een nieuwe manier van storytelling en geven we collega’s van over de hele wereld een brand shower tijdens de Leadership Summit.

Maar we brengen ze ook – heel nieuwerwets – dichter bij elkaar met online video.

NR6 is de frisse outside in-blik in ons EMEA Marketing Communications team. Samen realiseren we jaarlijks diverse marketingcommunicatie middelen voor diverse stakeholders. We komen altijd tot iets goeds, waarbij we ook nog eens kunnen vertrouwen op een zorgeloze uitvoering. Het feit dat mijn collega’s van corporate communicatie NR6 ook in de arm hebben genomen voor onze belangrijkste leadershipbijeenkomst, zegt denk ik genoeg.
René Berendse, Marketing Communications Manager EMEA bij Cargill

René Berendse

Marketing Communications Manager EMEA bij Cargill
3

STAKEHOLDERGROEPEN

68

COMMUNICATIEMIDDELEN

Branding, films, presentaties, beursconcepten, live events, virtueel laboratorium.
6

JAAR SAMENWERKING

Paul Arts

Ook grip voor jouw organisatie?

Paul hoort graag hoe wij je kunnen helpen.

+31 6 53 58 86 57   paul@nr6.nl

NR6 WERKT OOK SAMEN MET: