Het is mooi als je als een van de eersten in een markt met een premium propositie weet te komen. Maar in de snel privatiserende zorg schieten de vergelijkbare initiatieven de grond uit. Dan moet je, voor je verder kunt met je communicatie, soms weer even op zoek naar wat je onderscheidde van de rest.

Voor marktleider Domus Magnus organiseerden we vier intensieve werksessies om de essentie weer helder te formuleren.

De allerbeste manier om ouder te worden, op een plek die voelt als thuis: een belofte die niet alleen recht doet aan zorg, maar ook aan de bijzondere locaties van Domus Magnus.

Toen we onze campagne ‘Leven is …’ wilden uitbreiden met een tv-commercial, ging NR6 het gesprek met ons aan. Ze lieten ons inzien dat, na recente groei en verworven marktleiderschap, ons communicatiefundament nu voorrang verdiende. Daarop organiseerde NR6 vier werksessies om samen met een brede vertegenwoordiging uit onze organisatie inzicht te krijgen in ons stakeholderspeelveld. Een mooie basis, waarop we vervolgens de in- en externe communicatie ontwikkelde.
Huub Deterd, Algemeen Directeur bij Domus Magnus

Huub Deterd

Algemeen Directeur bij Domus Magnus
5

STAKEHOLDERGROEPEN

Bewoners, beslissers, zorgverwijzers, interne organisatie, media.
12

COMMUNICATIEMIDDELEN

Communicatiestrategie, manifest, visuele identiteit, interne communicatie, extern communicatieconcept, filmscripts, radioscripts, advertenties.
4

JAAR SAMENWERKING

Paul Arts

Ook grip voor jouw organisatie?

Paul hoort graag hoe wij je kunnen helpen.

+31 6 53 58 86 57   paul@nr6.nl

NR6 WERKT OOK SAMEN MET: