Medewerkers, cruiseschepen, overslagbedrijven, reders, omwonenden, Zaanstad, Amsterdam – zomaar een greep uit de 73 doelgroepen van Port of Amsterdam.

Zoveel stakeholders, één verhaal? Ga er maar aan staan.

Dus snoeiden we 73 doelgroepen terug naar 9 stakeholdergroepen. Formuleerden we per stakeholder een kernboodschap. Stelden we een contentmatrix op, ontwikkelden we het groene merkboekje voor medewerkers en vulden we de communicatiekalender: zie hier, het fundament voor grip.

Op deze basis vinden de verhalen van Port of Amsterdam nu de nieuwsgierige oren en ogen van omwonenden, ambtenaren, klanten en passagiers én weet elke doelgroep voortaan feilloos de weg op de website.

De reputatiescores stijgen. We gaan nog even door…

Samen gaven we de stakeholdercommunicatiestrategie van Port of Amsterdam vorm. NR6 vertaalde de strategie vervolgens naar content en middelen. Ze gaven onze visuele identiteit een upgrade en stonden aan de basis van ons digitale platform. Hoe grillig ons proces soms ook is, het team van Paul weet er bijna altijd weer rake producten uit te persen - met humor en een kwinkslag. Ik ben blij dat ze onze partner zijn.
Bart Sikking, Hoofd Communicatie bij Port of Amsterdam

Bart Sikking

Hoofd Communicatie bij Port of Amsterdam
9

STAKEHOLDERGROEPEN

In plaats van 73 doelgroepen bij de start van de samenwerking
124

COMMUNICATIEMIDDELEN

Content strategie, visuele identiteit, brand guide, beeldbank, digitaal platform, Uitmarkt, jaarverslag, interne communicatie, strategisch plan, animaties, films, SAIL.
5

JAAR SAMENWERKING

Paul Arts

Ook grip voor jouw organisatie?

Paul hoort graag hoe wij je kunnen helpen.

+31 6 53 58 86 57   paul@nr6.nl

NR6 WERKT OOK SAMEN MET: