x

Communicatie

Persoonlijk communiceren met 74 doelgroepen.. hoe dan?

Video’s op deze site zijn afkomstig van Youtube. Youtube kan gepersonaliseerde advertenties voorafgaand aan de video afspelen. Deze goedkeuring is optioneel, maar noodzakelijk om video’s te bekijken op deze site.

Bekijk details

Vraag

‘Hoe vangen we onze visie en strategie in goede, eenduidige communicatie naar ál onze 74 doelgroepen?’

Idee

Omdenken! We beginnen niet bij de visie, maar kijken eerst van buiten naar binnen 🔎 Wat zijn de belangen van alle stakeholders? Die verbinden we aan de visie en strategie.

Resultaat

De 4 werksessies voor Port of Amsterdam hebben geleid tot…
✓ Eén communicatiestrategie waarin álle 74 doelgroepen zijn meegenomen.
✓ Een splinternieuw logo én beeldtaal bestaande uit meer dan 100 symbolen en bakens gemaakt door illustrator Stang.
✓ Uitleg over die nieuwe huisstijl en hoe je ‘m gebruikt in een duidelijke brand guide.
✓ We vertaalden de brand guide intern door naar het ‘groene boekje’. Die gaf uitleg aan medewerkers over de strategie, wie de stakeholders zijn, hoe je de visuele stijl toepast en wat je hier zélf mee doet in je dagelijkse communicatie.
✓ Eén contentstrategie waarmee we de doelgroepen aanspreken, met 5 duidelijke pijlers voor alle (marketing) communicatie
✓ Een digitaal platform optimaal ingericht op de klantreis van de doelgroep.

“Wij zorgden voor verbinding tussen strategie, merk en communicatie”
Wil jij ook de betrokkenheid met je doelgroep vergroten? Betrek dan snel Paul@nr6.nl, dan denkt hij met je mee!